Timmie schreef:ben een keer met de boot naar awake ndsm gegaan![]()

SterfSlotjeBan schreef:Timmie schreef:ben een keer met de boot naar awake ndsm gegaan![]()
ik met de helicopter

Timmie schreef:SterfSlotjeBan schreef:Timmie schreef:ben een keer met de boot naar awake ndsm gegaan![]()
ik met de helicopter
wat voor type?

SterfSlotjeBan schreef:Timmie schreef:SterfSlotjeBan schreef:Timmie schreef:ben een keer met de boot naar awake ndsm gegaan![]()
ik met de helicopter
wat voor type?

mooi was dat 

martin schreef:snaders is een messias
![]()
en hij praat niet meer tegen mij

martin schreef:maar wek is je hele week nu verpest omdat je niet zo een leuk feestje heb bezocht?
Het enige wat me een beetje dwars zit nog is dat jij er niet was 

Wackiejacky schreef:Ik merk trouwens wel dat je op PF niet negatief mag zijn over een technofeestje want dan ben je ineens een hardstylerd die er niks vanaf weet.Ik heb geloof ik toch wel heeeeeeel wat technofeestjes meegemaakt.
Het blijft wel een beetje een elitair gebeuren he, dat technogedoe? Dacht dat dat ook wel een beetje overgewaaid was. Hoewel ik het nog steeds vind klinken als een op hol geslagen wasmachine
kom ik wat dat betreft toch wel liever op hardtechnofeestjes denk ik.
9 april Djax party in de Effenaar!

Wackiejacky schreef:maurits: dit was anders m'n eerste grote feest sinds november pas. Heb er best wel wat overgeslagen. Ben het feeste niet echt beu maar ik merk dat ik het muzikaal allemaal een stuk minder interessant vind worden. Kan op nog weinig dingen echt m'n ei kwijt. Techno, hardcore, trance.... het lijkt allemaal wel een stuk trager te zijn geworden. Ik houd van roffelroffelmuziek

Wackiejacky schreef:Ik merk trouwens wel dat je op PF niet negatief mag zijn over een technofeestje want dan ben je ineens een hardstylerd die er niks vanaf weet.Ik heb geloof ik toch wel heeeeeeel wat technofeestjes meegemaakt.
Het blijft wel een beetje een elitair gebeuren he, dat technogedoe? Dacht dat dat ook wel een beetje overgewaaid was. Hoewel ik het nog steeds vind klinken als een op hol geslagen wasmachine
kom ik wat dat betreft toch wel liever op hardtechnofeestjes denk ik.
9 april Djax party in de Effenaar!

Ik ben mede op jouw deskundig oordeel afgegaan hoor.
Toen ik veel naar technofeesten ging had ik ook geen idee van wat er daarbuiten gebeurde, ik vond daar m'n heil in. Nah na een paar jaar niet meer en toen ontdekte ik weer andere stromingen en ook muziek waar ik altijd al naar geluisterd had die ineens toch wel weer vet klonk. Ik ben ook jaar niet op hardcorefeesten geweest omdat die scene zo naar de tyfus was
en toen ging ik weer een keer naar Thunderdome, bleek er toch een boel veranderd te zijn
want die vond het ook maar slappe toelie. Zix helaas gemist omdat die opende en Sims en Mac, tja, zoals ik al zei, weet niet wat het was. Dennis en ik hebben het wel geprobeerd maar het geluid was gewoon belabberd en kwamen er niet in. Zoals ik al zei, ik hoop dat setje aens terug te kunnen luisteren. Misschien dat 'ie zonder die baggerboxen en de belachelijke hitte wel overkomt. 
Dakey schreef:Wackiejacky schreef:maurits: dit was anders m'n eerste grote feest sinds november pas. Heb er best wel wat overgeslagen. Ben het feeste niet echt beu maar ik merk dat ik het muzikaal allemaal een stuk minder interessant vind worden. Kan op nog weinig dingen echt m'n ei kwijt. Techno, hardcore, trance.... het lijkt allemaal wel een stuk trager te zijn geworden. Ik houd van roffelroffelmuziek
Ik had toch allang gezegd dat je eens een x met ons mee een beerput met teKno moet komen opzoeken...![]()
Maar dan met minder cocktails op
Maar laat dan eens weten wanneer die feestjes zijn want ik weet dat nooit
Beetje orde op zaken stellen deze week. En m'n camera terugbrengen naar de winkel want die is kapot. Is ook niet meer hersteld van NYE denk ik 

Wackiejacky schreef:Eric: Jij was degene die tegen me zei dat de muziek juist WEL weer harder was geworden, dat de minimal nu anders klonk en dat ik 't maar weer eens moest proberen.Ik ben mede op jouw deskundig oordeel afgegaan hoor.
Ik ben zoals gezegd al vanaf 2006 niet meer op Awake geweest en verder waren de technofeestjes waar ik wel was op 1 hand te tellen, heb er al genoeg moeite mee om helemaal up-to-date te blijven van alle hardere stijlen (enige vorm van techno waar ik over gescheven heb de laatste jaren is hardtechno) dus laat staan dat ik van alle muziekstijlen op de hoogte ben. Ik kwam er vorig jaar pas achter wie Chuckie was en wat hij draaide, idem voor Brutuzz en dubstep. Go figureToen ik veel naar technofeesten ging had ik ook geen idee van wat er daarbuiten gebeurde, ik vond daar m'n heil in. Nah na een paar jaar niet meer en toen ontdekte ik weer andere stromingen en ook muziek waar ik altijd al naar geluisterd had die ineens toch wel weer vet klonk. Ik ben ook jaar niet op hardcorefeesten geweest omdat die scene zo naar de tyfus was
en toen ging ik weer een keer naar Thunderdome, bleek er toch een boel veranderd te zijn
![]()
Sorry, maar jij was een van de mensen die mij deed vermoeden dat dat met techno ook zo was. En heb jongens als Zix nog wel eens knallende technosetjes horen draaien de afgelopen jaren. Afgelopen zomer was er hier een feest 'fuck you we're from eindhoven' wat ik gemist heb ivm Q-BASE maar ook toen ik daar wat filmpjes van zag leek het toch wel wat minder minimal en wat meer techno te zijn. Het was ook om die reden dat m'n ex (Dennis) een kaartje had gekocht want die was ook al jaren niet meer op m'n technofeest geweest. En de hele club van m'n andere ex was daar ook (met wie we dus altijd naar technofeestjes gingen). De enige die 't tot na 5 uur heeft uitgezongen was Kevin en dat kwam door het bier en door de schranzwant die vond het ook maar slappe toelie. Zix helaas gemist omdat die opende en Sims en Mac, tja, zoals ik al zei, weet niet wat het was. Dennis en ik hebben het wel geprobeerd maar het geluid was gewoon belabberd en kwamen er niet in. Zoals ik al zei, ik hoop dat setje aens terug te kunnen luisteren. Misschien dat 'ie zonder die baggerboxen en de belachelijke hitte wel overkomt.
Ik ben uiteraard niet zo'n mongool dat ik nog dacht dat techno hetzelfde was als toen. Vandaar ook m'n lange afwezigheid. Het klinkt in mijn oren alleen nog wel steeds hetzelfde als pak 'm beet 5 jaar geleden en dat had ik niet verwacht. In feestjes die ik moet betalen ben ik heel selectief want jij weet hoeveel 40 euro voor mij is. Uiteraard ben ik dan in de veronderstelling een beetje verrast te worden met die 'minimal die allang niet meer zo slap klinkt als toen'. Ik ben toch ook jaren niet op extrema geweest omdat ik dat zo'n organisatorische puinhoop vond? Ik vond het superleuk vorig jaar! dat had met awake toch ook gekund? Keken daar al weken naar uit, de avond zelf wat minder ivm verkoudheid dan, but still.
Kan me trouwens nog goed herinneren hoe jij vorig jaar zelf schreef dat 't maar een butfeest geweest was in dat Klokgebouw, meerderen met jou. Nu vond ik het wat minder, heb het feest een 'voldoende' gegeven. En gewoon even opgescheven wat ik ervan denk. Had gewoon andere verwachtingen, heb jou 'het is allemaal weer harder geworden' verkeerd geinterpreteerd en that's it. En had gwoon de balen in dat ik het gevoel heb dat ik genaaid ben qua geld, omdat ik voor zo'n bedrag wel goed geluid en een beetje schappelijke temperaturen verwacht. Muziekbeleving is subjectief, dat reken ik Monumental ook niet aan.
Anyway, jammer maar helaas, ik pik Zix op een ander feestje wel weer eens mee en zal wel eens naar wat setjes van Sims luisteren want het kan prima zijn dat 't gewoon niet overkwam. Zaterdag ga ik verkleed hakken en maandag reggea-avond, dus ik blijf 't gewoon proberen hoor, kom vanzelf wel weer wat tegen waar ik m'n ei in kwijt kan. En beter geef je me als ik je weer spreek (want gister ging de vergadering niet door dus was daar niet) wat namen door van meneren die dan wel meer 'mijn soort' techno draaien want ik wist echt niet dat Picotto en Beyer zo anders draaiden. heb 't gewoon niet gevolgd, veel te druk geweest met andere muziek. Niks aan te doen.
-x-

(overigens ook wat filmpjes van andere artiesten en die bevestigen dat ik dat dan weer wel goed heb meegekregen
)
Nou dan zal 't de hitte wel geweest zijn ofzo of het feit dat er amper klapmomentjes waren in het publiek (hoor je ook op die filmpjes, staat de MC te schreeuwen 'laat je gaan' en vervolgens gebeurt er niks
) en dan heb ik me tijdens die set al teveel aan die dingen staan ergeren om 'm helemaal in me op te nemen denk ik dan.

Wackiejacky schreef:Eric: Jij was degene die tegen me zei dat de muziek juist WEL weer harder was geworden, dat de minimal nu anders klonk.
Ik ben zoals gezegd al vanaf 2006 niet meer op Awake geweest en verder waren de technofeestjes waar ik wel was op 1 hand te tellen, heb er al genoeg moeite mee om helemaal up-to-date te blijven van alle hardere stijlen (enige vorm van techno waar ik over gescheven heb de laatste jaren is hardtechno) dus laat staan dat ik van alle muziekstijlen op de hoogte ben. Ik kwam er vorig jaar pas achter wie Chuckie was en wat hij draaide, idem voor Brutuzz en dubstep. Go figureToen ik veel naar technofeesten ging had ik ook geen idee van wat er daarbuiten gebeurde, ik vond daar m'n heil in. Nah na een paar jaar niet meer en toen ontdekte ik weer andere stromingen en ook muziek waar ik altijd al naar geluisterd had die ineens toch wel weer vet klonk. Ik ben ook jaar niet op hardcorefeesten geweest omdat die scene zo naar de tyfus was
![]()
Sorry, maar jij was een van de mensen die mij deed vermoeden dat dat met techno ook zo was. En heb jongens als Zix nog wel eens knallende technosetjes horen draaien de afgelopen jaren. Afgelopen zomer was er hier een feest 'fuck you we're from eindhoven' wat ik gemist heb ivm Q-BASE maar ook toen ik daar wat filmpjes van zag leek het toch wel wat minder minimal en wat meer techno te zijn. Het was ook om die reden dat m'n ex (Dennis) een kaartje had gekocht want die was ook al jaren niet meer op m'n technofeest geweest. En de hele club van m'n andere ex was daar ook (met wie we dus altijd naar technofeestjes gingen). De enige die 't tot na 5 uur heeft uitgezongen was Kevin en dat kwam door het bier en door de schranzwant die vond het ook maar slappe toelie. Zix helaas gemist omdat die opende en Sims en Mac, tja, zoals ik al zei, weet niet wat het was. Dennis en ik hebben het wel geprobeerd maar het geluid was gewoon belabberd en kwamen er niet in. Zoals ik al zei, ik hoop dat setje aens terug te kunnen luisteren. Misschien dat 'ie zonder die baggerboxen en de belachelijke hitte wel overkomt.
Ik ben uiteraard niet zo'n mongool dat ik nog dacht dat techno hetzelfde was als toen. Vandaar ook m'n lange afwezigheid. Het klinkt in mijn oren alleen nog wel steeds hetzelfde als pak 'm beet 5 jaar geleden en dat had ik niet verwacht. In feestjes die ik moet betalen ben ik heel selectief want jij weet hoeveel 40 euro voor mij is. Uiteraard ben ik dan in de veronderstelling een beetje verrast te worden met die 'minimal die allang niet meer zo slap klinkt als toen'. Ik ben toch ook jaren niet op extrema geweest omdat ik dat zo'n organisatorische puinhoop vond? Ik vond het superleuk vorig jaar! dat had met awake toch ook gekund? Keken daar al weken naar uit, de avond zelf wat minder ivm verkoudheid dan, but still.
Kan me trouwens nog goed herinneren hoe jij vorig jaar zelf schreef dat 't maar een butfeest geweest was in dat Klokgebouw, meerderen met jou. Nu vond ik het wat minder, heb het feest een 'voldoende' gegeven. En gewoon even opgescheven wat ik ervan denk. Had gewoon andere verwachtingen, heb jou 'het is allemaal weer harder geworden' verkeerd geinterpreteerd en that's it. En had gwoon de balen in dat ik het gevoel heb dat ik genaaid ben qua geld, omdat ik voor zo'n bedrag wel goed geluid en een beetje schappelijke temperaturen verwacht. Muziekbeleving is subjectief, dat reken ik Monumental ook niet aan.
Anyway, jammer maar helaas, ik pik Zix op een ander feestje wel weer eens mee en zal wel eens naar wat setjes van Sims luisteren want het kan prima zijn dat 't gewoon niet overkwam. Zaterdag ga ik verkleed hakken en maandag reggea-avond, dus ik blijf 't gewoon proberen hoor, kom vanzelf wel weer wat tegen waar ik m'n ei in kwijt kan. En beter geef je me als ik je weer spreek (want gister ging de vergadering niet door dus was daar niet) wat namen door van meneren die dan wel meer 'mijn soort' techno draaien want ik wist echt niet dat Picotto en Beyer zo anders draaiden. heb 't gewoon niet gevolgd, veel te druk geweest met andere muziek. Niks aan te doen.
-x-
in vergelijking met een paar jaar geleden toen minimal vrijwel alleen uit plingeltjes en pliepjes bestond. Alleen voor jou is het niet hard genoeg

Ga je alle dagen naar Breda? Op de zondag is daar een Chakra-carnavalsfeestje. Zit ik ook te overwegen maar nou is onze meeting naar maandag verplaatst
dus kan 't niet te gek maken. Maar jij wil met Carnaval ook echt van die sha-la-lie-muziek horen he?
Als je daar 1 dagje genoeg van hebt dan moet je maandag naar Eindhoven komen, vrienden van me hebben dan een reggae-avond in de kroeg. Wel egwoon verkleed enzo maar de hele avond reggae-muziek. Ik bel vd week nog wel even als m'n stem weer normaal is (want die is nog steeds weg
)

Sheerio schreef:Een reggae avond op carnavalsmaandag
Only in Eindhoven.
maar zoiets was het. En zondag gaan ze daar minimal draaien 

martin schreef:dat chakra is dat niet zo een ordinair after hol waar al die overjarige brabo bodybuilders en kapsters met siliconen tieten aan de ghb zitten en naar dj jose trance luisteren? echt zeker zo een plek waar jambers tv opnames komt maken omdat er zulke rare belgen komen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten