Awake Eindhoven

alles over de grote feesten en festivals

Re: Awake Eindhoven

Berichtdoor TimmieTuinen op ma feb 08, 2010 6:28 pm

ben een keer met de boot naar awake ndsm gegaan :salute: :teeth:
Ik maak tuinen. Achtertuinen, voortuinen. Tuinen van A tot Z.
TimmieTuinen
nrd gstrd level 7
nrd gstrd level 7

oude nickname(s): Matsoe Matsoe

Berichtdoor SterfSlotjeBan op ma feb 08, 2010 6:33 pm

Timmie schreef:ben een keer met de boot naar awake ndsm gegaan :salute: :teeth:

ik met de helicopter :baas:
Godverdegloeiende glijpaal en
kutten met peren, kut kutjebef kutjeprak
kutjepomp kutjehap kutverdekutzooi
met kutten vol kutterig kutsap kutvermedomme
met kutten vol spiezen en speren,
gloeiende palen die beuken met kletsende
kloten .....
SterfSlotjeBan
no level

Berichtdoor TimmieTuinen op ma feb 08, 2010 6:34 pm

SterfSlotjeBan schreef:

wat voor type?
TimmieTuinen
nrd gstrd level 7
nrd gstrd level 7

Berichtdoor SterfSlotjeBan op ma feb 08, 2010 6:39 pm

Timmie schreef:
SterfSlotjeBan schreef:

wat voor type?

Afbeelding
Godverdegloeiende glijpaal en
kutten met peren, kut kutjebef kutjeprak
kutjepomp kutjehap kutverdekutzooi
met kutten vol kutterig kutsap kutvermedomme
met kutten vol spiezen en speren,
gloeiende palen die beuken met kletsende
kloten .....
SterfSlotjeBan
no level

Berichtdoor TimmieTuinen op ma feb 08, 2010 6:48 pm

SterfSlotjeBan schreef:
Timmie schreef:
SterfSlotjeBan schreef:

wat voor type?

Afbeelding

pod achter de knuppen [yes homo]

:hehehe:
TimmieTuinen
nrd gstrd level 7
nrd gstrd level 7

Berichtdoor Joost op ma feb 08, 2010 6:51 pm

:teeth: mooi was dat :dance:
OK komt ie... let's go here we go
Joost
redbull level 5
redbull level 5

Berichtdoor SperSIZEspaak op ma feb 08, 2010 6:52 pm

martin schreef:snaders is een messias

:salute:

en hij praat niet meer tegen mij

:cry2:

http://partyflock.nl/user/44676:Sander_US.html

hij?
Ben je al lang gek? mwoah nog niet zo gek lang. Das lang niet gek!
SperSIZEspaak
spaak level 4
spaak level 4

Berichtdoor Wackiejacky op ma feb 08, 2010 8:08 pm

martin schreef:maar wek is je hele week nu verpest omdat je niet zo een leuk feestje heb bezocht?

:strongsad:

Natuurlijk niet schatje! :wub: Het enige wat me een beetje dwars zit nog is dat jij er niet was :(
Wackiejacky
horny level 5
horny level 5

Berichtdoor Dakey op ma feb 08, 2010 8:09 pm

Wackiejacky schreef:Ik merk trouwens wel dat je op PF niet negatief mag zijn over een technofeestje want dan ben je ineens een hardstylerd die er niks vanaf weet. :D Ik heb geloof ik toch wel heeeeeeel wat technofeestjes meegemaakt. :fluit: Het blijft wel een beetje een elitair gebeuren he, dat technogedoe? Dacht dat dat ook wel een beetje overgewaaid was. Hoewel ik het nog steeds vind klinken als een op hol geslagen wasmachine :D kom ik wat dat betreft toch wel liever op hardtechnofeestjes denk ik.

9 april Djax party in de Effenaar! :rocker:

Die gaak ffe in mn flock agenda zetten :cheers:
Zeg schat, ik krijg nog foto's en filmpjes van je! :drunk: :yahoo:
Zit !
Dakey
energy level 3
energy level 3

oude nickname(s): Dakey

Berichtdoor royson op ma feb 08, 2010 8:13 pm

me2... :ja:

was ijskoud op die boot, dat weet ik nog wel..
royson
red level 5
red level 5

Berichtdoor Dakey op ma feb 08, 2010 8:14 pm

Wackiejacky schreef:maurits: dit was anders m'n eerste grote feest sinds november pas. Heb er best wel wat overgeslagen. Ben het feeste niet echt beu maar ik merk dat ik het muzikaal allemaal een stuk minder interessant vind worden. Kan op nog weinig dingen echt m'n ei kwijt. Techno, hardcore, trance.... het lijkt allemaal wel een stuk trager te zijn geworden. Ik houd van roffelroffelmuziek :rocker:

Ik had toch allang gezegd dat je eens een x met ons mee een beerput met teKno moet komen opzoeken... :spybot: :diss:
Zit !
Dakey
energy level 3
energy level 3

oude nickname(s): Dakey

Berichtdoor BOOM-selection op ma feb 08, 2010 8:30 pm

Wackiejacky schreef:Ik merk trouwens wel dat je op PF niet negatief mag zijn over een technofeestje want dan ben je ineens een hardstylerd die er niks vanaf weet. :D Ik heb geloof ik toch wel heeeeeeel wat technofeestjes meegemaakt. :fluit: Het blijft wel een beetje een elitair gebeuren he, dat technogedoe? Dacht dat dat ook wel een beetje overgewaaid was. Hoewel ik het nog steeds vind klinken als een op hol geslagen wasmachine :D kom ik wat dat betreft toch wel liever op hardtechnofeestjes denk ik.

9 april Djax party in de Effenaar! :rocker:

Nou Sjek, het was weer leuk je gezien te hebben hoor maar je blijft wel heel erg hangen in die denkbeelden van techno is elitair blabla...en techno moet techno leeft en die shit allemaal :D
Zeg maar datgene wat je in 2002/2003 ook al zei over techno. beetje jammer wel.
Verder vind ik je nogal wat bevooroordeeld ook al zeg je dat dat niet zo is. ik vind van wel. Je staat er in ieder geval niet onbevangen tegenover.
Als je wat Ben Sims (met Paul Mac) deed al geen techno meer noemt, wat dan wel? Damn zeg...Sims en Paul Mac stonden me toch als een leipe tekeer te gaan...techno to da bone was dat!! Dan heb je echt niet naar die set geluisterd hoor.
Het is me meer duidelijk dat je gewoon niets meer met techno hebt, of denkt dat het nog steeds hetzelfde is als 8 jaar geleden. Terwijl techno toch wel aardig veranderd is in de loop der jaren. Het is allang niet meer van dat rammen, beuken, lange halen en gauw thuis zijn, nee. Het is allemaal een stuk langzamer geworden. So what? Schijnbaar zijn er genoeg mensen die dat wel diggen. Zelfs in technostad Eindhoven aangezien ook de Awake daar uitverkocht was.
Maar dat is toch geen nieuws meer? Dat wist je toch al wel? Om dat nu weer te gaan melden alsof je iets volkomen nieuws is overkomen komt echt een beetje lame over hoor.
Vreemd ook, voor iemand die al jarenlang reports schrijft over allerlei verschillende muziekstromingen. Dan ben je daar toch ook van op de hoogte?

Ik trek dat Klokgebouw eigenlijk voor geen meter, maar eerlijk gezegd vond ik het zaterdag allemaal nog wel meevallen, verrassend genoeg.
Sure, het blijven boeren en de sfeer is anders dan boven de rivieren, maar ondanks dat vond ik het eens een keer niet zo dramatisch allemaal.
BOOM-selection
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor maurits op ma feb 08, 2010 8:45 pm

:ja:
Gewoon de gekste van het spel #ohohcherso
maurits
promille level 7.0
promille level 7.0

oude nickname(s): jokertje

Berichtdoor Joost op ma feb 08, 2010 8:47 pm

:dance:
OK komt ie... let's go here we go
Joost
redbull level 5
redbull level 5

Berichtdoor Sheerio op ma feb 08, 2010 8:56 pm

Ja wekkie :teeth:
Op het middenveld mag niet gedronken worden.
Sheerio
sith level 7
sith level 7

Berichtdoor Wackiejacky op di feb 09, 2010 3:55 am

Eric: Jij was degene die tegen me zei dat de muziek juist WEL weer harder was geworden, dat de minimal nu anders klonk en dat ik 't maar weer eens moest proberen. :D Ik ben mede op jouw deskundig oordeel afgegaan hoor.

Ik ben zoals gezegd al vanaf 2006 niet meer op Awake geweest en verder waren de technofeestjes waar ik wel was op 1 hand te tellen, heb er al genoeg moeite mee om helemaal up-to-date te blijven van alle hardere stijlen (enige vorm van techno waar ik over gescheven heb de laatste jaren is hardtechno) dus laat staan dat ik van alle muziekstijlen op de hoogte ben. Ik kwam er vorig jaar pas achter wie Chuckie was en wat hij draaide, idem voor Brutuzz en dubstep. Go figure :D Toen ik veel naar technofeesten ging had ik ook geen idee van wat er daarbuiten gebeurde, ik vond daar m'n heil in. Nah na een paar jaar niet meer en toen ontdekte ik weer andere stromingen en ook muziek waar ik altijd al naar geluisterd had die ineens toch wel weer vet klonk. Ik ben ook jaar niet op hardcorefeesten geweest omdat die scene zo naar de tyfus was :pjoek: en toen ging ik weer een keer naar Thunderdome, bleek er toch een boel veranderd te zijn :wub:

Sorry, maar jij was een van de mensen die mij deed vermoeden dat dat met techno ook zo was. En heb jongens als Zix nog wel eens knallende technosetjes horen draaien de afgelopen jaren. Afgelopen zomer was er hier een feest 'fuck you we're from eindhoven' wat ik gemist heb ivm Q-BASE maar ook toen ik daar wat filmpjes van zag leek het toch wel wat minder minimal en wat meer techno te zijn. Het was ook om die reden dat m'n ex (Dennis) een kaartje had gekocht want die was ook al jaren niet meer op m'n technofeest geweest. En de hele club van m'n andere ex was daar ook (met wie we dus altijd naar technofeestjes gingen). De enige die 't tot na 5 uur heeft uitgezongen was Kevin en dat kwam door het bier en door de schranz :D want die vond het ook maar slappe toelie. Zix helaas gemist omdat die opende en Sims en Mac, tja, zoals ik al zei, weet niet wat het was. Dennis en ik hebben het wel geprobeerd maar het geluid was gewoon belabberd en kwamen er niet in. Zoals ik al zei, ik hoop dat setje aens terug te kunnen luisteren. Misschien dat 'ie zonder die baggerboxen en de belachelijke hitte wel overkomt.

Ik ben uiteraard niet zo'n mongool dat ik nog dacht dat techno hetzelfde was als toen. Vandaar ook m'n lange afwezigheid. Het klinkt in mijn oren alleen nog wel steeds hetzelfde als pak 'm beet 5 jaar geleden en dat had ik niet verwacht. In feestjes die ik moet betalen ben ik heel selectief want jij weet hoeveel 40 euro voor mij is. Uiteraard ben ik dan in de veronderstelling een beetje verrast te worden met die 'minimal die allang niet meer zo slap klinkt als toen'. Ik ben toch ook jaren niet op extrema geweest omdat ik dat zo'n organisatorische puinhoop vond? Ik vond het superleuk vorig jaar! dat had met awake toch ook gekund? Keken daar al weken naar uit, de avond zelf wat minder ivm verkoudheid dan, but still.

Kan me trouwens nog goed herinneren hoe jij vorig jaar zelf schreef dat 't maar een butfeest geweest was in dat Klokgebouw, meerderen met jou. Nu vond ik het wat minder, heb het feest een 'voldoende' gegeven. En gewoon even opgescheven wat ik ervan denk. Had gewoon andere verwachtingen, heb jou 'het is allemaal weer harder geworden' verkeerd geinterpreteerd en that's it. En had gwoon de balen in dat ik het gevoel heb dat ik genaaid ben qua geld, omdat ik voor zo'n bedrag wel goed geluid en een beetje schappelijke temperaturen verwacht. Muziekbeleving is subjectief, dat reken ik Monumental ook niet aan.

Anyway, jammer maar helaas, ik pik Zix op een ander feestje wel weer eens mee en zal wel eens naar wat setjes van Sims luisteren want het kan prima zijn dat 't gewoon niet overkwam. Zaterdag ga ik verkleed hakken en maandag reggea-avond, dus ik blijf 't gewoon proberen hoor, kom vanzelf wel weer wat tegen waar ik m'n ei in kwijt kan. En beter geef je me als ik je weer spreek (want gister ging de vergadering niet door dus was daar niet) wat namen door van meneren die dan wel meer 'mijn soort' techno draaien want ik wist echt niet dat Picotto en Beyer zo anders draaiden. heb 't gewoon niet gevolgd, veel te druk geweest met andere muziek. Niks aan te doen.

-x-
Wackiejacky
horny level 5
horny level 5

Berichtdoor Wackiejacky op di feb 09, 2010 4:34 am

Dakey schreef:
Wackiejacky schreef:maurits: dit was anders m'n eerste grote feest sinds november pas. Heb er best wel wat overgeslagen. Ben het feeste niet echt beu maar ik merk dat ik het muzikaal allemaal een stuk minder interessant vind worden. Kan op nog weinig dingen echt m'n ei kwijt. Techno, hardcore, trance.... het lijkt allemaal wel een stuk trager te zijn geworden. Ik houd van roffelroffelmuziek :rocker:

Ik had toch allang gezegd dat je eens een x met ons mee een beerput met teKno moet komen opzoeken... :spybot: :diss:

Jaaaaa en we moeten weer een keer gaan Zodiakken! :wub: Maar dan met minder cocktails op :drunk: Maar laat dan eens weten wanneer die feestjes zijn want ik weet dat nooit :blush:

Oh ja en kut die foto's en filmpjes :knockout: Beetje orde op zaken stellen deze week. En m'n camera terugbrengen naar de winkel want die is kapot. Is ook niet meer hersteld van NYE denk ik :D
Wackiejacky
horny level 5
horny level 5

Berichtdoor jordycamping op di feb 09, 2010 9:21 am

Wackiejacky schreef:Eric: Jij was degene die tegen me zei dat de muziek juist WEL weer harder was geworden, dat de minimal nu anders klonk en dat ik 't maar weer eens moest proberen. :D Ik ben mede op jouw deskundig oordeel afgegaan hoor.

Ik ben zoals gezegd al vanaf 2006 niet meer op Awake geweest en verder waren de technofeestjes waar ik wel was op 1 hand te tellen, heb er al genoeg moeite mee om helemaal up-to-date te blijven van alle hardere stijlen (enige vorm van techno waar ik over gescheven heb de laatste jaren is hardtechno) dus laat staan dat ik van alle muziekstijlen op de hoogte ben. Ik kwam er vorig jaar pas achter wie Chuckie was en wat hij draaide, idem voor Brutuzz en dubstep. Go figure :D Toen ik veel naar technofeesten ging had ik ook geen idee van wat er daarbuiten gebeurde, ik vond daar m'n heil in. Nah na een paar jaar niet meer en toen ontdekte ik weer andere stromingen en ook muziek waar ik altijd al naar geluisterd had die ineens toch wel weer vet klonk. Ik ben ook jaar niet op hardcorefeesten geweest omdat die scene zo naar de tyfus was :pjoek: en toen ging ik weer een keer naar Thunderdome, bleek er toch een boel veranderd te zijn :wub:

Sorry, maar jij was een van de mensen die mij deed vermoeden dat dat met techno ook zo was. En heb jongens als Zix nog wel eens knallende technosetjes horen draaien de afgelopen jaren. Afgelopen zomer was er hier een feest 'fuck you we're from eindhoven' wat ik gemist heb ivm Q-BASE maar ook toen ik daar wat filmpjes van zag leek het toch wel wat minder minimal en wat meer techno te zijn. Het was ook om die reden dat m'n ex (Dennis) een kaartje had gekocht want die was ook al jaren niet meer op m'n technofeest geweest. En de hele club van m'n andere ex was daar ook (met wie we dus altijd naar technofeestjes gingen). De enige die 't tot na 5 uur heeft uitgezongen was Kevin en dat kwam door het bier en door de schranz :D want die vond het ook maar slappe toelie. Zix helaas gemist omdat die opende en Sims en Mac, tja, zoals ik al zei, weet niet wat het was. Dennis en ik hebben het wel geprobeerd maar het geluid was gewoon belabberd en kwamen er niet in. Zoals ik al zei, ik hoop dat setje aens terug te kunnen luisteren. Misschien dat 'ie zonder die baggerboxen en de belachelijke hitte wel overkomt.

Ik ben uiteraard niet zo'n mongool dat ik nog dacht dat techno hetzelfde was als toen. Vandaar ook m'n lange afwezigheid. Het klinkt in mijn oren alleen nog wel steeds hetzelfde als pak 'm beet 5 jaar geleden en dat had ik niet verwacht. In feestjes die ik moet betalen ben ik heel selectief want jij weet hoeveel 40 euro voor mij is. Uiteraard ben ik dan in de veronderstelling een beetje verrast te worden met die 'minimal die allang niet meer zo slap klinkt als toen'. Ik ben toch ook jaren niet op extrema geweest omdat ik dat zo'n organisatorische puinhoop vond? Ik vond het superleuk vorig jaar! dat had met awake toch ook gekund? Keken daar al weken naar uit, de avond zelf wat minder ivm verkoudheid dan, but still.

Kan me trouwens nog goed herinneren hoe jij vorig jaar zelf schreef dat 't maar een butfeest geweest was in dat Klokgebouw, meerderen met jou. Nu vond ik het wat minder, heb het feest een 'voldoende' gegeven. En gewoon even opgescheven wat ik ervan denk. Had gewoon andere verwachtingen, heb jou 'het is allemaal weer harder geworden' verkeerd geinterpreteerd en that's it. En had gwoon de balen in dat ik het gevoel heb dat ik genaaid ben qua geld, omdat ik voor zo'n bedrag wel goed geluid en een beetje schappelijke temperaturen verwacht. Muziekbeleving is subjectief, dat reken ik Monumental ook niet aan.

Anyway, jammer maar helaas, ik pik Zix op een ander feestje wel weer eens mee en zal wel eens naar wat setjes van Sims luisteren want het kan prima zijn dat 't gewoon niet overkwam. Zaterdag ga ik verkleed hakken en maandag reggea-avond, dus ik blijf 't gewoon proberen hoor, kom vanzelf wel weer wat tegen waar ik m'n ei in kwijt kan. En beter geef je me als ik je weer spreek (want gister ging de vergadering niet door dus was daar niet) wat namen door van meneren die dan wel meer 'mijn soort' techno draaien want ik wist echt niet dat Picotto en Beyer zo anders draaiden. heb 't gewoon niet gevolgd, veel te druk geweest met andere muziek. Niks aan te doen.

-x-

wekkie wil jij mn huiswerk maken? heb de hele avond tegen zo een soort lap tekst aan zitten hikken

<_<
hoi ik ben heel creatief
jordycamping
no level

Berichtdoor speen op di feb 09, 2010 9:41 am

jezus wekkie.. :teeth:
pod: "Wat is het toch een baas die speen :cool:"
speen
promille level 7
promille level 7

Berichtdoor Robbie op di feb 09, 2010 9:49 am

Ik geef een 7,5 -_-
Uitsluitend vervaardigd uit scharrelbomen
Robbie

Berichtdoor Wackiejacky op di feb 09, 2010 10:43 am

Er staan wat filmpjes van Sims & Mac op YouTube en op sommige daarvan roffelt 't toch wel lekker door ja :blush: (overigens ook wat filmpjes van andere artiesten en die bevestigen dat ik dat dan weer wel goed heb meegekregen :D)

Hoor nu ook platen terug die ik daar ook gehoord heb en die kwamen helemaal niet over. Is me niet eens opgevallen dat er toen lasers bijwaren ook. :vaag: Nou dan zal 't de hitte wel geweest zijn ofzo of het feit dat er amper klapmomentjes waren in het publiek (hoor je ook op die filmpjes, staat de MC te schreeuwen 'laat je gaan' en vervolgens gebeurt er niks :D) en dan heb ik me tijdens die set al teveel aan die dingen staan ergeren om 'm helemaal in me op te nemen denk ik dan. :blush:

Ok nou dan zal ik die Ben Sims nog wel een keer ergens op gaan zoeken binnenkort! :drunk:
Wackiejacky
horny level 5
horny level 5

Berichtdoor BOOM-selection op di feb 09, 2010 10:43 am

Wackiejacky schreef:Eric: Jij was degene die tegen me zei dat de muziek juist WEL weer harder was geworden, dat de minimal nu anders klonk.

-x-

Ah, dus je bent door mij nu 40 euro kwijt omdat ik je verkeerd heb voorgelicht over de hedendaagse techno? :unsure:

Maar goed...wat minimal betreft is dat dus ook zo :ja: in vergelijking met een paar jaar geleden toen minimal vrijwel alleen uit plingeltjes en pliepjes bestond. Alleen voor jou is het niet hard genoeg -_-
En de techno die er is, daar is niet zoveel aan veranderd. Alleen je hoort m wat minder op die manier zo op technofeesten omdat de techno en minimal wat meer naar elkaar toegegroeid zijn. Techno wat langzamer. Minimal wat meer tempo. Maar dus voor jou nog steeds niet hard genoeg. Voor vele anderen prima te doen schijnbaar :ja:
Sims is wat dat betreft wel een uitzondering. Die blijft de "oude" techno trouw. En gelukkig Sims niet alleen.

En ik ben vorig jaar helemaal niet naar Awake in Eindhoven geweest hoor. Dat was alleen de eerste keer dat Awake daar was en dat is volgens mij al 3 jaar terug. En dat was ook een boutfeest ja. Maar zo heb ik het zaterdag dus niet ervaren, integendeel...maar dat had ik al gezegd.
ik heb me er in ieder geval goed vermaakt, vond het met die sfeer nog wel meevallen ook al waren het boeren; en heb buiten Sims nog wel meer goede sets gehoord van o.a. Tachini, Technasia&Dosem en Secrect Cinema.

Genoeg technoliefhebbers hebben het allang wel geaccepteerd dat techno aan een paar BPM-metjes heeft ingeboet, met zo van tijd tot tijd weer eens een lekkere uitschieter naar het betere knalwerk waar nog altijd genoeg de ruimte voor is.

Dus dat je het daar niet naar je zin hebt gehad dat kan, maar dat lijkt me dan toch meer een pure beleving van jezelf en de personen met wie je was (waarvan ik het gevoel krijg dat je die mening aan anderen opspeld) dan dat dat je de mening van de meerderheid die er geweest is vertolkt :)

And that's me final word hierover...
Volgende week een intelligenter feest: carnaknal ! :hik:
BOOM-selection
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Wackiejacky op di feb 09, 2010 11:04 am

Jaaaaaa ik ben nu al benieuwd naar je mmsjes :D Ga je alle dagen naar Breda? Op de zondag is daar een Chakra-carnavalsfeestje. Zit ik ook te overwegen maar nou is onze meeting naar maandag verplaatst :( dus kan 't niet te gek maken. Maar jij wil met Carnaval ook echt van die sha-la-lie-muziek horen he? :D Als je daar 1 dagje genoeg van hebt dan moet je maandag naar Eindhoven komen, vrienden van me hebben dan een reggae-avond in de kroeg. Wel egwoon verkleed enzo maar de hele avond reggae-muziek. Ik bel vd week nog wel even als m'n stem weer normaal is (want die is nog steeds weg :mad: )
Wackiejacky
horny level 5
horny level 5

Berichtdoor Sheerio op di feb 09, 2010 11:08 am

Een reggae avond op carnavalsmaandag
Only in Eindhoven. :teeth:
Sheerio
sith level 7
sith level 7

Berichtdoor Croccio op di feb 09, 2010 11:11 am

wat een hoop woorden... :cry2:
....
Croccio
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor jordycamping op di feb 09, 2010 11:13 am

eyz wekkie
hoi ik ben heel creatief
jordycamping
no level

Berichtdoor Wackiejacky op di feb 09, 2010 11:14 am

Sheerio schreef:Een reggae avond op carnavalsmaandag
Only in Eindhoven. :teeth:

Nja ik moet effe navragen hoe 't nou precies zat :blush: maar zoiets was het. En zondag gaan ze daar minimal draaien :D
Wackiejacky
horny level 5
horny level 5

Berichtdoor Sheerio op di feb 09, 2010 11:14 am

die chakraparty op PF:

38.5 · gemiddelde leeftijd

:vaag:
Wat is dat voor bejaardensoos man.
Sheerio
sith level 7
sith level 7

Berichtdoor jordycamping op di feb 09, 2010 11:17 am

dat chakra is dat niet zo een ordinair after hol waar al die overjarige brabo bodybuilders en kapsters met siliconen tieten aan de ghb zitten en naar dj jose trance luisteren? echt zeker zo een plek waar jambers tv opnames komt maken omdat er zulke rare belgen komen

:laughing7:
hoi ik ben heel creatief
jordycamping
no level

Berichtdoor Sheerio op di feb 09, 2010 11:20 am

martin schreef:dat chakra is dat niet zo een ordinair after hol waar al die overjarige brabo bodybuilders en kapsters met siliconen tieten aan de ghb zitten en naar dj jose trance luisteren? echt zeker zo een plek waar jambers tv opnames komt maken omdat er zulke rare belgen komen

:laughing7:

Ik ken die hele toko niet waar dat wordt gehouden, maar die straat (Boschstraat), althans het einde van die straat zit vol louche tenten waar een paar keer per jaar iemand gepopt of neergestoken wordt.

Hè gesjellug. :cheers:
Sheerio
sith level 7
sith level 7

VorigeVolgende

Keer terug naar evenementen