dit vind ik een van de vetste stukjes eigenlijk.. 'like a snail on the edge of straight razor. that's my nightmare..'

"
speen schreef:Bep van Mokum schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:ja die docu is idd heel vet , krijg je nog meer waardering voor de film en verklaart ook wel enigszins waarom die film ook zo naar is
boek ook gelezen?
heart of darkness? nee nooit gelezen is het de moeite waard ?
ja
ik heb het zelf dus nooit uitgelezen ondanks dat het maar 100 bladzijdes is. Het is nogal compact geschreven ofzo.. maar wel interessant hoor. uit 1899 als ik het goed heb.

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Nieuw-Zeeland
Drama / Thriller
135 minuten
geregisseerd door Peter Jackson
met Saoirse Ronan, Mark Wahlberg en Stanley Tucci
Susie Salmon (Saoirse Ronan), is een meisje van veertien dat verkracht en vermoord wordt door haar buurman. Op weg naar de hemel ziet ze hoe haar familie om gaat met het tragische verlies. Terwijl haar vader ronddoolt om de vermeende moordenaar van zijn dochter op te sporen, verzint haar broertje in alle eenzaamheid een imaginair zusje, verandert de persoonlijkheid van haar zus drastisch en glijdt Susie’s moeder langzaam weg van haar gezin. Toch blijkt gaandeweg dat er in Susie's afwezigheid ook een nieuwe kracht schuilt, die de breekbare familiebanden opnieuw met elkaar verbindt. Daarnaast volgt Susie ook de moordenaar, die alle bewijzen probeert te verbergen en op het punt staat opnieuw toe te slaan..

Rut schreef:Låt den rätte komma in eindelijk gezien
Vette film zeg
Iemand zei dat ik Let The Right One In moest zien, ik zit nu al 3 kwartier te kijken naar een jongetje met Abba haar, Blade meets SpangaS.

"
speen schreef:Rut schreef:Låt den rätte komma in eindelijk gezien
Vette film zeg
RT@ jamesworhtyIemand zei dat ik Let The Right One In moest zien, ik zit nu al 3 kwartier te kijken naar een jongetje met Abba haar, Blade meets SpangaS.

"

Verenigde Staten
Oorlog / Drama
130 minuten
geregisseerd door Kathryn Bigelow
met Jeremy Renner, Anthony Mackie en Brian Geraghty
Een groep Amerikaanse elitesoldaten is in Irak belast met een levensgevaarlijke opdracht: bommen ontmantelen in het heetst van de strijd. Wanneer sergeant James de leiding krijgt over een getraind ontmijningsteam, sleept hij zijn ondergeschikten roekeloos mee in een dodelijk kat-en-muisspel met de vijand. De dood laat hem schijnbaar onverschillig. Terwijl de mannen hun losgeslagen leider onder controle proberen te houden, explodeert de stad in chaos...

Wesz™ schreef:Imaginarium op Doctor Parnassus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terry Gilliam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heath Ledger![]()
![]()
![]()
![]()
Johnny Depp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jude Law en Colin Farrel - ook wel okay!
Lilly Cole![]()
![]()
![]()
![]()

Verenigde Staten
Actie / Misdaad
118 minuten
geregisseerd door Troy Duffy
met Sean Patrick Flanery, Norman Reedus en Julie Benz
Het verhaal volgt wederom de MacManus broers. De broers hebben zich goed verborgen gehouden in de stille dorpen van Ierland. Wanneer ze er echter achter komen dat hun priester is vermoord door de maffia in Boston, komen de twee terug om wraak te nemen en de dood van hun priester te wreken...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast