Timmie schreef:die vlag is er in gefotosjopt denk ik hoor, dit zou de PVV nooit doen
nee die hadden eigenlijk deze vlag
Timmie schreef:die vlag is er in gefotosjopt denk ik hoor, dit zou de PVV nooit doen

speen schreef:He JULIE SNAPPEN HET GEWOON NIET!11!!!1!Natuurlijk geeft deze foto niet de gehele kamer weer, maar van dubbele loyaliteit lijkt aan de hand van deze foto geen sprake. Er hangt namelijk alleen de Israëlische vlag.
Danielle - 23-07-’10 09:59
http://www.hpdetijd.nl/2010-07-23/dubbe ... haagse-pvv

speen schreef:Wesz™ schreef:Sheerio schreef:speen schreef:http://www.nrc.nl/opinie/article2584468.ece
hier..
Jezus.
Heeft een keer een groeneamsterdammer gekocht en dacht hee dat stijltje kan ik ook wel eens proberen?
Wat een slecht verhaal zeg.
Reactie van Ferry Biederman (Elsvevier)
Intolerant, totalitair, boos en beledigend;
Wilders lijkt steeds meer op de hardvochtige versie van de islam die hij zo verkettert
knip
Ja mooie reactie is dat.

raptor schreef:speen schreef:He JULIE SNAPPEN HET GEWOON NIET!11!!!1!Natuurlijk geeft deze foto niet de gehele kamer weer, maar van dubbele loyaliteit lijkt aan de hand van deze foto geen sprake. Er hangt namelijk alleen de Israëlische vlag.
Danielle - 23-07-’10 09:59
http://www.hpdetijd.nl/2010-07-23/dubbe ... haagse-pvv
ze heeft ergens wel gelijk. wat het alleen maar ziekelijker maakt.
ja t klopt gewoon 

speen schreef:Tot mijn schrik lijkt het Midden-Oosten nu naar Nederland te zijn gekomen, niet vanwege de islam maar vanwege Wilders en zijn aanhang.

Jan Balder schreef:speen schreef:Tot mijn schrik lijkt het Midden-Oosten nu naar Nederland te zijn gekomen, niet vanwege de islam maar vanwege Wilders en zijn aanhang.
![]()
![]()
dat zijn toch geen arabs mafkees![]()
Intolerant, totalitair, boos en beledigend zijn veel meer de kenmerken van de fundamentalistische islam die ik bespeur. Dezelfde begrippen tekenen de houding van Wilders en zijn aanhang ten opzichte van moslims.

"

Zozozozo eindelijk gaan we het dan toch bekijken .En weer is dit gedoemd om te mislukken .Want iedereen werkt mee van een andere partij .Laten we gewoon op nieuw stemmen wat een geneuzel om 10 keer niks .Wij nederland stemmen ,wij zijn democraties gillen ze ,maar samen werken nowee Nee er zij te veel te grote ego's daar in den haag ! Ja belooftes maken schuld leer je kinderen ,maar dit zijn volwassen die ons land moeten besturen?
Nel , Zwolle | 12:00 | 23.07.10

"
speen schreef:Zozozozo eindelijk gaan we het dan toch bekijken .En weer is dit gedoemd om te mislukken .Want iedereen werkt mee van een andere partij .Laten we gewoon op nieuw stemmen wat een geneuzel om 10 keer niks .Wij nederland stemmen ,wij zijn democraties gillen ze ,maar samen werken nowee Nee er zij te veel te grote ego's daar in den haag ! Ja belooftes maken schuld leer je kinderen ,maar dit zijn volwassen die ons land moeten besturen?
Nel , Zwolle | 12:00 | 23.07.10
![]()

Geert Wilders mag HEEL VEEL inleveren!behalve immigratie&strengere straffen,voor allochtonen die zich misdragen bij herhaling het land uit zetten!zelfs met 2e paspoort,en er ook voor gaan dat kiezers met 2 paspoorten niet meer mogen mee kiezen voor Nederlandse belangen.Waar heel veel normale burgers zich in kunnen vinden.
g.knol, volendam | 12:04 | 23.07.10

"
speen schreef:oh

Gordon Gekko schreef:speen schreef:oh
t gaat er toch om dat dit ons land is
"
speen schreef:Gordon Gekko schreef:speen schreef:oh
in ons land loopt een figuur die zich net zo gedraagt als de door hem gehate fundamentalistische islam ja.
dat klopt..

Gordon Gekko schreef:speen schreef:Gordon Gekko schreef:speen schreef:oh
in ons land loopt een figuur die zich net zo gedraagt als de door hem gehate fundamentalistische islam ja.
dat klopt..
ja maar hij is nederlander en geen buitenlander

"

Mr. Glass schreef:

speen schreef:Gordon Gekko schreef:speen schreef:Gordon Gekko schreef:speen schreef:oh
dat klopt..
ja maar hij is nederlander en geen buitenlander
misschien moet je het nog een keertje lezen.
een saoedi-arabische fundamentalist in saoedi-arabie is toch ook geen buitenlander?
met je knockout.

"

"

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten