PvdA

de laatste berichten heet van de pers

Re: PvdA

Berichtdoor Wesz™ op za jul 31, 2010 2:59 pm

Kreeg deze op m'n FB. Via geenstijl "Kortom, een kabinet wankeler dan Brinkman na een avondje Nieuwspoort."

:lol:
Begaan & Betrokken - Winnaar van de EF Bewust-Award© 2010
Wesz™
energy level 5
energy level 5

Berichtdoor redmer op za jul 31, 2010 3:49 pm

Madr schreef:
speen schreef:
redmer schreef:
Madr schreef:
Wesz™ schreef:
redmer schreef:vind het maar kut,

PVV krijgt wel deels wat het wil, maar draagt geen verantwoordelijkheid....

volgende verkiezingen dus nog groter, omdat iedereen weet dat beloftes nooit helemaal worden waargemaakt en wilders over 4jaar dus lekker het komende kabinet kan afvallen :smash:

-_-

Dommerts. Stemmen in de 2de kamer is niet anoniem dus je kan prima zien waar ze voor en tegen hebben gestemd. En ze kunnen daar ook op aangesproken worden. Kunnen ze gaan maren echter dat is na de beslissing te laat. Misschien eens naar je eigen verantwoordelijkheid kijken. Want jullie hebben er geen idee van hoe dat werkt.

Daarnaast zijn jullie echt te simpel door kabinetten die niet in je straatje liggen op voorhand af te straffen. Arrogante en domme linkse kliek! Met jullie vooroordelen zijn jullie geen haar beter dan wat je anderen verwijt. :diss:

:wacko:

het gaat erom of je wel of niet in het kabinet zit.
collegiaal bestuur wel eens van gehoord? maw je bent gedeeld verantwoordelijk voor de uitvoering van beslissingen. Dus als het komende kabinet op zn bek gaat (al dan niet door eigen schuld) voelt de PVV daar niets van, want het was een kabinet van 'cda en vvd'. als ze ook onderdeel van het kabinet zijn dan wordt ook de pvv erop aangesproken.

met je stemmen in de 2e kamer :wacko:
PVV blijft op deze manier gevrijwaard van kritiek over de uitvoering..... <_<

dit dus.
echt te debiel voor woorden is dit. de pvv is dan straks de lachende derde..

Onzin. Het is zoals het is en niet anders. Dus het is een kabinet met gedoogsteun van de PVV. En niet een kabinet van alleen CDA en VVD. En de issue waar ze op hun bek over gaan is bekend over hoe de pvv daar over dacht door naar hun stemgedrag te kijken. Ook kan je kijken hoe de pvv zich heeft verhouden t.o.v. andere kabinets beslissingen.

Dus verantwoordelijkheid ontlopen is niet aan de orde. Wat wel aan de orde kan zijn is de beeldvorming die door journalisten wordt bepaald. Maar dat ligt niet aan de partijen en deze formatie.

:baas:

noem eens een voorbeeld waarbij de PVV wordt aangesproken op de manier waarop door de 2e kamer genomen besluiten worden uitgevoerd?
hoi liefie :wub:
redmer
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Tjeerdo op za jul 31, 2010 3:53 pm

Madr schreef:De vooroordelen vliegen weer over tafel alsof het niets is. Anyway ik blijf het niet herhalen. -_-

Heeft weinig met vooroordelen te maken, zie dat debiele volk dagelijks hun onzin uitkramen op Telegraaf.nl. Zoals hier weer. Ineens is het CDA een moslimpartij... :duh:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7297 ... html?p=8,2

Debiele en onverdraagzame constructiefloze xenofobe figuren stemmen op de PVV. Als je daar vrede mee hebt en dit niet zorgwekkend vindt zegt dat ook het nodige over jou... -_-
Techno is de fusie tussen mensen en computer, de soul uit machines halen en met industriele dingen een menselijk gevoel neerzetten... ^_^
Tjeerdo
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Rut op za jul 31, 2010 5:58 pm

Mr. Glass schreef:
Timmie schreef:RT @geertwilderspvv:
Echt ontzettend bedankt Job! Omdat jij een middenkabinet blokkeerde kan nu een rechtse politieke samenwerking ontstaan! Geweldig gedaan!

Wat een ONTZETTEND triest mannetje is dat

heeft ie ongelijk dan? :P

aparte constructie nu, maar misschien wel weer beter dan een constructie waarin de PVV ministers zou gaan leveren.. :P
" Alles wat rijdt, vaart of neukt moet je huren, anders is het te duur.. "
Rut
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Tjeerdo op za jul 31, 2010 6:54 pm

Lijkt me juist geweldig als de PVV ministers gaat leveren. Nu kan hen niets worden kwalijk genomen en dirigeren ze de boel... <_<

Van alle mogelijkheden is dit wel het allerslechtste... :pjoek:
Techno is de fusie tussen mensen en computer, de soul uit machines halen en met industriele dingen een menselijk gevoel neerzetten... ^_^
Tjeerdo
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Jan Balder op za jul 31, 2010 7:08 pm

Tjeerdo schreef:
Madr schreef:De vooroordelen vliegen weer over tafel alsof het niets is. Anyway ik blijf het niet herhalen. -_-

Heeft weinig met vooroordelen te maken, zie dat debiele volk dagelijks hun onzin uitkramen op Telegraaf.nl. Zoals hier weer. Ineens is het CDA een moslimpartij... :duh:

Debiele en onverdraagzame constructiefloze xenofobe figuren stemmen op de PVV. Als je daar vrede mee hebt en dit niet zorgwekkend vindt zegt dat ook het nodige over jou... -_-

:lol: :lol: :lol:
wat een vreselijk zelfingenomen en onverdraagzame debiele posting tjirt
Tank fly boss walk jam nitty-gritty, you're listening to the boy from the big bad city, this is jam hot. This is jam hot
Jan Balder
thc level 4
thc level 4

Berichtdoor Jan Balder op za jul 31, 2010 7:11 pm

Tjeerdo schreef:Lijkt me juist geweldig als de PVV ministers gaat leveren. Nu kan hen niets worden kwalijk genomen en dirigeren ze de boel... <_<

nee hoor
Links had het allerslechtst geweest :pjoek: :pjoek: :pjoek: :pjoek:
Tank fly boss walk jam nitty-gritty, you're listening to the boy from the big bad city, this is jam hot. This is jam hot
Jan Balder
thc level 4
thc level 4

Berichtdoor Tjeerdo op za jul 31, 2010 7:16 pm

Voor mij misschien, niet voor jou... :giggle:

Wacht maar tot ze je gaan plukken, want die 18 miljard moet ergens vandaan gaan komen en de ondernemer zit goed... :baas:
Tjeerdo
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Rut op za jul 31, 2010 7:51 pm

Tjeerdo schreef:Lijkt me juist geweldig als de PVV ministers gaat leveren. Nu kan hen niets worden kwalijk genomen en dirigeren ze de boel... <_<

linkse coalitie was gewoon niet reeël..is uitgebreid onderzocht ook en bleek niet haalbaar.. logisch ook, want links ligt gewoon qua standpunten heel erg ver van de VVD af op de belangrijkste zaken mbt bezuinigingen..

Enige dat nog kans van slagen zou hebben, naast iets over rechts is PVDA-CDA-VVD, maar dat houdt PVDA dus af.. Dan blijft er naar mijn menign alleen een rechtse mogelijkheid over en dan ehb ik persoonlijk meer vertrouwen op een serieus kabinet met alleen maar CDA en VVD spul, dan dat er van die jokers uit 't volk van de PVV op belangrijke posities komen..

Daarbij doet een rechtse coalitie meer recht aan de verkiezingsuitslag, die toch rechtser is dan 4 jaar geleden..

Neemt niet weg dat dit verre van ideaal is, maar met de uitslag die er ligt, denk ik dat de mogelijkheden gewoon beperkt zijn.. en er moet nu gewoon 'n regering komen zodat er weer geregeerd kan worden..

Ben vooral blij dat de PVV geen ministers gaat leveren..
Rut
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Tjeerdo op za jul 31, 2010 9:20 pm

Klinkt plausibel, maar ik zie het land er niet beter van worden en voor het uitgaansleven is zo'n regering verschrikkelijk... <_<
Tjeerdo
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor raptor op za jul 31, 2010 9:35 pm

Rut schreef:

linkse coalitie was gewoon niet reeël..is uitgebreid onderzocht ook en bleek niet haalbaar.. logisch ook, want links ligt gewoon qua standpunten heel erg ver van de VVD af op de belangrijkste zaken mbt bezuinigingen..

Enige dat nog kans van slagen zou hebben, naast iets over rechts is PVDA-CDA-VVD, maar dat houdt PVDA dus af.. Dan blijft er naar mijn menign alleen een rechtse mogelijkheid over en dan ehb ik persoonlijk meer vertrouwen op een serieus kabinet met alleen maar CDA en VVD spul, dan dat er van die jokers uit 't volk van de PVV op belangrijke posities komen..

Daarbij doet een rechtse coalitie meer recht aan de verkiezingsuitslag, die toch rechtser is dan 4 jaar geleden..

Neemt niet weg dat dit verre van ideaal is, maar met de uitslag die er ligt, denk ik dat de mogelijkheden gewoon beperkt zijn.. en er moet nu gewoon 'n regering komen zodat er weer geregeerd kan worden..

Blij dat de PVV geen ministers gaat leveren? think again.

Als ze ministers leveren kunnen ze ergens op afgerekend worden. Dit is echt de natte droom van Geert: wel macht en invloed, maar geen verantwoordelijkheid, en dus lekker hard kunnen blijven roepen.

VVD en CDA moeten echt wel zeer machtsgeil zijn om hiermee akkoord te gaan. Ze moeten overal braaf toestemming voor vragen bij Ome Geert, en als iets niet goed uitpakt, is het alleen de schuld van VVD en CDA, met zetelverlies als gevolg. En Geert zal wisselgeld willen voor die toestemming.

Maar VVD en CDA kunnen het van oudsher goed met elkaar vinden, dus die blijven wel 4 jaar zitten.
People are more violently opposed to fur than to leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs.
raptor
truth level 7
truth level 7

Berichtdoor raptor op za jul 31, 2010 9:36 pm

Maar dus wel de JSF, en geen beperking van de HRA. Onvoorstelbaar.
People are more violently opposed to fur than to leather because it's safer to harass rich women than motorcycle gangs.
raptor
truth level 7
truth level 7

Berichtdoor Rut op za jul 31, 2010 11:14 pm

raptor schreef:
Rut schreef:

Als ze ministers leveren kunnen ze ergens op afgerekend worden. Dit is echt de natte droom van Geert: wel macht en invloed, maar geen verantwoordelijkheid, en dus lekker hard kunnen blijven roepen.

VVD en CDA moeten echt wel zeer machtsgeil zijn om hiermee akkoord te gaan. Ze moeten overal braaf toestemming voor vragen bij Ome Geert, en als iets niet goed uitpakt, is het alleen de schuld van VVD en CDA, met zetelverlies als gevolg. En Geert zal wisselgeld willen voor die toestemming.

Maar VVD en CDA kunnen het van oudsher goed met elkaar vinden, dus die blijven wel 4 jaar zitten.

Dan verschillen we van mening. Ik heb liever een regering als deze die stand houdt in tijden als nu, dan eentje die een clownsact gaat opvoeren en een chaos achterlaat, waarna we weer naar de stembus kunnen..
Laatst bijgewerkt door Rut op za jul 31, 2010 11:19 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Rut
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Rut op za jul 31, 2010 11:15 pm

Tjeerdo schreef:Klinkt plausibel, maar ik zie het land er niet beter van worden en voor het uitgaansleven is zo'n regering verschrikkelijk... <_<

er zijn belangrijkere dingen dan feesten :P en dan nog..vergunningen etc. gebeurt op gemeentelijk niveau en zeker in steden als Amsterdam heeft rechts traditioneel niet zoveel in de melk te brokkelen.. dus daar heb je niet veel last van pvv / cda / vvd :P
Rut
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Madr op zo aug 01, 2010 7:32 am

redmer schreef:
Madr schreef:
speen schreef:
redmer schreef:
Madr schreef:
Wesz™ schreef:
redmer schreef:vind het maar kut,

PVV krijgt wel deels wat het wil, maar draagt geen verantwoordelijkheid....

volgende verkiezingen dus nog groter, omdat iedereen weet dat beloftes nooit helemaal worden waargemaakt en wilders over 4jaar dus lekker het komende kabinet kan afvallen :smash:

-_-

Dommerts. Stemmen in de 2de kamer is niet anoniem dus je kan prima zien waar ze voor en tegen hebben gestemd. En ze kunnen daar ook op aangesproken worden. Kunnen ze gaan maren echter dat is na de beslissing te laat. Misschien eens naar je eigen verantwoordelijkheid kijken. Want jullie hebben er geen idee van hoe dat werkt.

Daarnaast zijn jullie echt te simpel door kabinetten die niet in je straatje liggen op voorhand af te straffen. Arrogante en domme linkse kliek! Met jullie vooroordelen zijn jullie geen haar beter dan wat je anderen verwijt. :diss:

:wacko:

het gaat erom of je wel of niet in het kabinet zit.
collegiaal bestuur wel eens van gehoord? maw je bent gedeeld verantwoordelijk voor de uitvoering van beslissingen. Dus als het komende kabinet op zn bek gaat (al dan niet door eigen schuld) voelt de PVV daar niets van, want het was een kabinet van 'cda en vvd'. als ze ook onderdeel van het kabinet zijn dan wordt ook de pvv erop aangesproken.

met je stemmen in de 2e kamer :wacko:
PVV blijft op deze manier gevrijwaard van kritiek over de uitvoering..... <_<

dit dus.
echt te debiel voor woorden is dit. de pvv is dan straks de lachende derde..

Onzin. Het is zoals het is en niet anders. Dus het is een kabinet met gedoogsteun van de PVV. En niet een kabinet van alleen CDA en VVD. En de issue waar ze op hun bek over gaan is bekend over hoe de pvv daar over dacht door naar hun stemgedrag te kijken. Ook kan je kijken hoe de pvv zich heeft verhouden t.o.v. andere kabinets beslissingen.

Dus verantwoordelijkheid ontlopen is niet aan de orde. Wat wel aan de orde kan zijn is de beeldvorming die door journalisten wordt bepaald. Maar dat ligt niet aan de partijen en deze formatie.

:baas:

noem eens een voorbeeld waarbij de PVV wordt aangesproken op de manier waarop door de 2e kamer genomen besluiten worden uitgevoerd?

Kan je dat anders formuleren? Ik snap de vraagstelling niet. Bedoel je uit het verleden?
Altijd hetzelfde met die 020-ers. Een bek vol schijt en je zou willen dat ze met hun reet kennen vreten maar zelfs daar zijn ze te veel vol van zichzelf. :diss:
Madr
horny level 6
horny level 6

Berichtdoor Madr op zo aug 01, 2010 7:42 am

Tjeerdo schreef:

Heeft alles met vooroordelen te maken Tjeerd. Er zijn genoeg PVV stemmers die dat soort dingen niet uitkramen en niet anti moslim zijn maar wel last hebben van het feit dat er tegen bepaalde Marokkaanse jeugd soms niks gedaan wordt.
Altijd hetzelfde met die 020-ers. Een bek vol schijt en je zou willen dat ze met hun reet kennen vreten maar zelfs daar zijn ze te veel vol van zichzelf. :diss:
Madr
horny level 6
horny level 6

Berichtdoor Madr op zo aug 01, 2010 7:48 am

raptor schreef:
Rut schreef:

Wat een onzin. Heb je überhaupt weleens een kamerdebat gezien? Daar worden mensen continue op van alles aangesproken.

:salute:
Madr
horny level 6
horny level 6

Berichtdoor SPYBOT op zo aug 01, 2010 8:23 am

Jan Balder schreef:
Tjeerdo schreef:

:lol: :lol: :lol:
wat een vreselijk zelfingenomen en onverdraagzame debiele posting tjirt

tjirt ziet in ze leven alleen maar vrijbuiters, drugsgebruikers en niksnutte
ja,daar word je dan behoorlijk xenofoob van

wat de boer niet ken vreet die niet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
SPYBOT
in prison
in prison

oude nickname(s): DanE-Martjing-Clown

Berichtdoor Wesz™ op zo aug 01, 2010 8:25 am

Weisglas: VVD kritiekloos over PVV
Frans WeisglasFrans Weisglas Frans Weisglas ANP
Toegevoegd: zondag 1 aug 2010, 00:15
Update: zondag 1 aug 2010, 08:23

VVD-prominent Frans Weisglas verbaast zich erover dat er vanuit de VVD bijna geen bezwaren klinken tegen de PVV.

Net als het CDA zou partijleider Rutte duidelijk moeten maken dat bepaalde ideeën van de PVV discriminerend zijn, zei Weisglas in het radioprogramma Met het Oog op Morgen.

Als oud-Kamervoorzitter juicht hij de keuze voor een minderheidskabinet in principe toe, omdat de Kamer dan meer invloed krijgt. Maar door vooraf met de PVV afspraken te maken, wordt volgens hem dat voordeel weer ongedaan gemaakt.

"Ze hebben zich met huid en haar aan de PVV verkocht en dat betreur ik zeer", aldus Weisglas.
Wesz™
energy level 5
energy level 5

Berichtdoor Wesz™ op zo aug 01, 2010 8:26 am

en van nu.nl
'Te weinig bezwaren VVD tegen PVV'
Uitgegeven: 1 augustus 2010 09:05
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2010 09:05
AMSTERDAM - VVD-prominent Frans Weisglas vindt dat er vanuit zijn partij te weinig bezwaren klinken tegen de 'verwerpelijke opvattingen' van PVV-leider Geert Wilders.
© ANP

Dat zei hij zaterdagavond in het radioprogramma Met het oog op morgen.

Het CDA heeft volgens de oud-Kamervoorzitter wel duidelijk aangegeven tegen de discriminerende ideeën van de PVV te zijn.

Hij wil graag dat VVD-leider Mark Rutte dat ook doet, maar dat is niet het geval. "Hij heeft de bezwaren wel, maar spreekt ze niet uit."

Dat moet hij wel doen, vindt Weisglas. "Ik begrijp niet dat hij dat niet doet en dat betreur ik als partijgenoot." Weisglas is naar eigen zeggen vrijwel de enige die zich zo duidelijk uitspreekt over de opvattingen van Wilders.

Coalitie

Weislglas is blij dat de PVV geen onderdeel gaat uitmaken van een coalitie. "Daar zou ik echt hele grote bezwaren tegen hebben. Ik vind dat een liberale partij als de mijne, de VVD, niet hoort samen te werken met een partij die stelselmatig hele bevolkingsgroepen discrimineert."

Vrijdagavond werd bekend dat fractieleiders Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Maxime Verhagen (CDA) gaan onderhandelen over een minderheidskabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV.

"Dat is een vorm van samenwerken", erkent Weisglas. "Maar dat is minder erg dan samenwerken in een coalitie."

Enthousiast

Daarbij is hij als oud-Kamervoorzitter 'op zich enthousiast over een minderheidscoalitie', aangezien de Kamer dan meer te zeggen krijgt. Maar met de PVV worden van tevoren afspraken gemaakt, waardoor deze partij in zijn ogen te veel te zeggen krijgt.

"Het is niet verstandig dat de VVD en het CDA zich met huid en haar verkopen aan de PVV."
© Novum

ZIE OOK:
Wesz™
energy level 5
energy level 5

Berichtdoor Grote Smurf op zo aug 01, 2010 11:04 am

Jan Balder schreef:

nee hoor
Links had het allerslechtst geweest :pjoek: :pjoek: :pjoek: :pjoek:

Ik weet niet of conservatisme, christelijke normen en waarden, zondagsrust, streng anti-drugsbeleid en minder sociale voorzieningen nou echt zoveel beter zijn..
Grote Smurf
smurf level 5
smurf level 5

Berichtdoor Grote Smurf op zo aug 01, 2010 11:08 am

Madr schreef:Wat een onzin. Heb je überhaupt weleens een kamerdebat gezien? Daar worden mensen continue op van alles aangesproken.

Madr, in de formele zin van hoe politiek werkt heb je gelijk, maar er is een groot verschil tussen de formele werking van poltiek en hoe Henk en Ingrid dit zien. En aangezien Henk en Ingrid uiteindelijk degenen zijn die in het stemhokje de keuze voor een partij maken, is dit voor Wilders een ideale situatie, want Henk en Ingrid zien op tv alleen maar een Wilders die zich afzet tegen het impoplaire beleid van CDA en VVD waar hij zelf geen deel van uitmaakte.. Hij kan nu lekker CDA en VVD de kastanjes uit het vuur laten halen, en bij de volgende verkiezingen daar nog meer zetels bij winnen.
Grote Smurf
smurf level 5
smurf level 5

Berichtdoor Tjeerdo op zo aug 01, 2010 12:14 pm

Madr schreef:
Tjeerdo schreef:

Heeft alles met vooroordelen te maken Tjeerd. Er zijn genoeg PVV stemmers die dat soort dingen niet uitkramen en niet anti moslim zijn maar wel last hebben van het feit dat er tegen bepaalde Marokkaanse jeugd soms niks gedaan wordt.

Maar daar ga je je stem toch niet op baseren? :duh:

Er zijn nog 100 andere onderwerpen waar de politiek over moet beslissen en die zijn vele malen belangrijker dan Rashid met z'n grote bek op de hoek van de straat... :knockout:

En over die 100 andere onderwerpen heeft de PVV maar bar weinig te melden dat hout snijdt... :nee:
Tjeerdo
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor Tjeerdo op zo aug 01, 2010 12:34 pm

Dit soort klanten... :pjoek:

Het wordt tijd dat ons leger als één man achter Wilders gaat staan. Pas dan wordt Nederland weer zo als het vroeger was. Kijk maar naar Desi Bouterse, die weet de juiste weg naar het beloofde land.
Tjeerdo
energy level 6
energy level 6

Berichtdoor SPYBOT op zo aug 01, 2010 11:20 pm

desi :aanbid:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
SPYBOT
in prison
in prison

oude nickname(s): DanE-Martjing-Clown

Berichtdoor Madr op ma aug 02, 2010 7:34 am

Grote Smurf schreef:
Madr schreef:Wat een onzin. Heb je überhaupt weleens een kamerdebat gezien? Daar worden mensen continue op van alles aangesproken.

Madr, in de formele zin van hoe politiek werkt heb je gelijk, maar er is een groot verschil tussen de formele werking van poltiek en hoe Henk en Ingrid dit zien. En aangezien Henk en Ingrid uiteindelijk degenen zijn die in het stemhokje de keuze voor een partij maken, is dit voor Wilders een ideale situatie, want Henk en Ingrid zien op tv alleen maar een Wilders die zich afzet tegen het impoplaire beleid van CDA en VVD waar hij zelf geen deel van uitmaakte.. Hij kan nu lekker CDA en VVD de kastanjes uit het vuur laten halen, en bij de volgende verkiezingen daar nog meer zetels bij winnen.

Je denkt te abstract en te ver vooruit zonder zeker te weten dat je stappen daarna toe wel kloppen. Het CDA en VVD kunnen de hete kastanjes helemaal niet uit het vuur halen zonder de steun van de PVV. Daar zit het hele eieren eten. Lees me eerste stuk nog eens. Partijen moeten juist 51% hebben stemmen om er iets door te krijgen en zonder achterkamertjes gaat dat moeilijk worden. Ze hebben zich alle 3 juist in een lastig parket gewerkt want de oppositie heeft nu meer kans dan wanneer er een meerderheidskabinet is. Wankeler dan een avondje Nieuwsport met Brinkman?

En ja tuurlijk zijn Henk en Ingrid niet bijster slim. Maar we zijn nog niet zover dat we opnieuw gaan stemmen. En dan nog staat de PVV wankel zoals altijd. Het is het gevecht om de zwevende kiezer en die begrijpen van alles een beetje en zijn alles behalve honk vast. Dus 1 persoon die hem of zijn partij met publieke rel onderuit haalt en daar gaan weer 10 stemmen. Der is zoveel onzeker in dit leven dus ook daar.

Mijn visie is dat het CDA zich terug trekt en we toch een middenkabinet krijgen en daarom is het juist goed dat Cohen zich niet heeft laten snaketrappen. Ik ben het dus ook niet eens met opener van dit topic. -_-
Madr
horny level 6
horny level 6

Berichtdoor Madr op ma aug 02, 2010 7:36 am

Tjeerdo schreef:
Madr schreef:
Tjeerdo schreef:

Er zijn nog 100 andere onderwerpen waar de politiek over moet beslissen en die zijn vele malen belangrijker dan Rashid met z'n grote bek op de hoek van de straat... :knockout:

En over die 100 andere onderwerpen heeft de PVV maar bar weinig te melden dat hout snijdt... :nee:

Het grootste deel van de PVV stemmers zijn volgens mij anti huidige politiek stemmers en zijn het helemaal niet eens met alle standpunten van de PVV. Maar bij gebrek aan beter .....
Madr
horny level 6
horny level 6

Berichtdoor Madr op ma aug 02, 2010 7:40 am

Tjeerdo schreef:Dit soort klanten... :pjoek:

Het wordt tijd dat ons leger als één man achter Wilders gaat staan. Pas dan wordt Nederland weer zo als het vroeger was. Kijk maar naar Desi Bouterse, die weet de juiste weg naar het beloofde land.

Weet je wat een trol is Tjeerd? Ik zeg niet dat dit er 1 is maar op bijv. GS zitten genoeg mensen die chargeren om het chargeren. Gewoon een vorm van aandacht vragen en frustraties van je afschrijven. Ik voer al jaren discussies met mensen die geen pvv stemmen maar vaak vinden dat Geert gelijk heeft. Als ze er zin hebben halen ze dom verbaal uit en dat moet je met een korreltje zout nemen. Blaffende honden etc.
Madr
horny level 6
horny level 6

Berichtdoor Wesz™ op ma aug 02, 2010 9:18 am

Tjeerdo schreef:
Madr schreef:
Tjeerdo schreef:

Een opiniestuk in de NRC verwoorde het mooi.. door iets te zeggen in de trant van dat er een groep mensen is dat altijd ontevreden zal zijn en dat die nu een partij hebben om op te stemmen. En let's face it. De PVV heeft een aantal best sociale punten voor de zorg.
Ik heb een jaar of 5 met ouderen gewerkt. En zeker het gedeelte dat niet meer zo goed te been is en daarom minder buiten komt heeft het beeld dat er alleen maar crimineeltjes op de hoeken van de straten staan. Daarnaast staat de zorg waar juist hun een beroep op doen op de tocht. Die groep mensen is helemaal niet racistisch maar wel angstig. Zo werkte ik bij een mevrouw die niet op straat kwam tijdens de lesuren van de twee scholen om haar heen. Zeker in de pauzes stonden jongeren in haar portiek waar ze dan langs zou moeten. Het beeld dat ze kreeg van die jongeren werd slechter en slechter naarmate ze vaker het gevoel had door de jongeren thuis te moeten blijven. Zeker toen de telefoontjes met speakers kwamen zat ze zich thuis helemaal op te vreten. Toen ik vroeg of ze ergens anders wilden gaan staan was dat eigenlijk geen enkel probleem (behalve een vervelend gastje). Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen crimineel tuig tussen loopt.. maar juist doordat er dankzij Wilders er zoveel over wordt gesproken plakken zo veel mensen dat stempel op alles wat tussen 15-20 is en een petje draagt.
Wesz™
energy level 5
energy level 5

Berichtdoor DFKT op ma aug 02, 2010 9:22 am

Zeg Rapesz, zonder bronvermelding is het plagiaat he?
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
DFKT
acht op z'n kant level 4
acht op z'n kant level 4

VorigeVolgende

Keer terug naar headlines