Timmie schreef:ik lees de hele tijd bezemkast in de toppatitel
Tjeerd komt hier niet

Timmie schreef:ik lees de hele tijd bezemkast in de toppatitel

"
Wesz™ schreef:speen schreef:ben nu bezig in glamorama van brett easton ellis..
best wel gaaf!
nog steeds? aanrader?Haruki Murakami's latest novel, 1Q84, was Japan's top selling book when its first two volumes were published last year. A third is out this summer—and Murakami has suggested that he might even write a fourth
MissD heeft nu net de eerste pil uit en begint aan de tweede.
"
speen schreef:Wesz™ schreef:speen schreef:ben nu bezig in glamorama van brett easton ellis..
best wel gaaf!
nog steeds? aanrader?Haruki Murakami's latest novel, 1Q84, was Japan's top selling book when its first two volumes were published last year. A third is out this summer—and Murakami has suggested that he might even write a fourth
MissD heeft nu net de eerste pil uit en begint aan de tweede.
deel 2 al uit?

speen schreef:tevreden?

"

speen schreef:glamorama gelezen.
maar ik zou gewoon z'n eerste boek halen als ik jou was. less than zero. die ga ik zelf ook kopen binnenkort.

speen schreef:en wat nog meer?

Wesz™ schreef:speen schreef:en wat nog meer?
sorry twee boekjes maar.
* Less Than Zero (1985)
* Imperial Bedrooms (2010) (Sequel to Less Than Zero)

"
speen schreef:Wesz™ schreef:speen schreef:en wat nog meer?
sorry twee boekjes maar.
* Less Than Zero (1985)
* Imperial Bedrooms (2010) (Sequel to Less Than Zero)
de laatste en nieuwste en de eerste van hem dus.

Wesz™ schreef:Iemand al wat gelezen van Brett easton ellis? kreeg het aangeraden en ga nu een boekje halen denk ik.

"
speen schreef:maar jij hebt de rest ook helemaal niet gelezen..

"

Wesz™ schreef:Iemand al wat gelezen van Brett easton ellis? kreeg het aangeraden en ga nu een boekje halen denk ik.

timanovic schreef:1q84, 3 boeken van Auster, amantini en een boek over de geschiedenis van de grachtengordel gehad. Ik kan weer even vooruit! Maar beginnen met 1q84, ben erg benieuwd!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten