speen schreef:Bep van Mokum schreef:speen schreef:ik vind het ook opvallend dat 30+ers gamen..
eyz speen hoe oud ben jij nou ?
jonger dan jij bent beppie.
ja dat wist ik al
maar doe eens zeggen dan
speen schreef:Bep van Mokum schreef:speen schreef:ik vind het ook opvallend dat 30+ers gamen..

Bep van Mokum schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:speen schreef:ik vind het ook opvallend dat 30+ers gamen..
ja dat wist ik al
maar doe eens zeggen dan
"

Bep van Mokum schreef:ok maar denk je nou dat over 4 jaar je als mens nou helemaal anders bent enzo je niet meer naar feestjes wil biertje drinken dit dat alles ?
maakt ekt geen fuck uit hoor , alleen werk je dan en heb je nog meer te spendereng

Bep van Mokum schreef:ok maar denk je nou dat over 4 jaar je als mens nou helemaal anders bent enzo je niet meer naar feestjes wil biertje drinken dit dat alles ?
maakt ekt geen fuck uit hoor , alleen werk je dan en heb je nog meer te spendereng

"

speen schreef:Bep van Mokum schreef:ok maar denk je nou dat over 4 jaar je als mens nou helemaal anders bent enzo je niet meer naar feestjes wil biertje drinken dit dat alles ?
maar dan game ik dus nog steeds niet.![]()
maar toch tof van je dat je er eventjes uitgebreid op in gaat.
graag gedaan

Bep van Mokum schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:ok maar denk je nou dat over 4 jaar je als mens nou helemaal anders bent enzo je niet meer naar feestjes wil biertje drinken dit dat alles ?
maar toch tof van je dat je er eventjes uitgebreid op in gaat.graag gedaan

"
speen schreef:Bep van Mokum schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:ok maar denk je nou dat over 4 jaar je als mens nou helemaal anders bent enzo je niet meer naar feestjes wil biertje drinken dit dat alles ?
ik merk nu trouwens ook wel verschil met 4 jaar geleden.
in plaats van 5 dagen in de kroeg nog maar 1.
maar ik neem maar van je aan dat dat niet nog minder wordt..

je vergeet nog 1 (mompelt iets over 11/9)raptor schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:ok maar denk je nou dat over 4 jaar je als mens nou helemaal anders bent enzo je niet meer naar feestjes wil biertje drinken dit dat alles ?
tja, Toen ik 8 was kon ik me niet voorstellen ooit uitgekeken te raken op mijn He-mans. Op mijn 18e kon ik me niet voorstellen dat ik wel eens op zaterdagavond lekker thuis wilde zijn. op mijn 22e kon ik me niet voorstellen ooit uitgekeken te raken op grote dancefeesten en festivals.
allemaal gebeurd.

Bep van Mokum schreef:je vergeet nog 1 (mompelt iets over 11/9)raptor schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:speen schreef:Bep van Mokum schreef:ok maar denk je nou dat over 4 jaar je als mens nou helemaal anders bent enzo je niet meer naar feestjes wil biertje drinken dit dat alles ?
tja, Toen ik 8 was kon ik me niet voorstellen ooit uitgekeken te raken op mijn He-mans. Op mijn 18e kon ik me niet voorstellen dat ik wel eens op zaterdagavond lekker thuis wilde zijn. op mijn 22e kon ik me niet voorstellen ooit uitgekeken te raken op grote dancefeesten en festivals.
allemaal gebeurd.

speen schreef:ik merk nu trouwens ook wel verschil met 4 jaar geleden.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast