Fin schreef:Ik vraag me toch af of ik nu een neger ben of een sloeber...

En een van m'n beste vriendinnen blowt, wil daar ook nog wel eens een hijsje meepakken voor de gezelligheid. Maar nooit meer dan een paar hijsjes. Eigenlijk totaal nutteloos
want ik vind stoned zijn niet lekker en dat word ik dus ook nooit meer.
Denk dan kan ik net zo goed een paar hijsjes nemen want ik krijg hier toch al longtyfus. Ja met dat spul snap ik dat je de hele dag doorblowt
Dat is in vergelijking met het spul wat je in NL rookt wel een beetje milder zeg.

Sheerio schreef:hebje nu
een lachkick?
Dat is gewoon m'n favoriete smiley! 

Croccio schreef:mensen die elke dag blowen moeten srsly echt NU hulp gaan zoeken

martin schreef:RT @Croccio schreef:mensen die elke dag blowen moeten srsly echt NU hulp gaan zoeken

Gordon Gekko schreef:RT@martin schreef:RT @Croccio schreef:mensen die elke dag blowen moeten srsly echt NU hulp gaan zoeken

"
speen schreef:Gordon Gekko schreef:RT@martin schreef:RT @Croccio schreef:mensen die elke dag blowen moeten srsly echt NU hulp gaan zoeken

christoffel schreef:tegenwoordig nog maar een paar spliffs per week![]()
stickies

SterfSlotjeBan schreef:christoffel schreef:tegenwoordig nog maar een paar spliffs per week![]()
stickies
zullen er binnenkort wel een stuk meer worden.....

SterfSlotjeBan schreef:christoffel schreef:tegenwoordig nog maar een paar spliffs per week![]()
stickies
zullen er binnenkort wel een stuk meer worden.....
Ik werk deze week al thuis 

Croccio schreef:mensen die elke dag blowen moeten srsly echt NU hulp gaan zoeken

Timmie schreef:met hulp zoekeng of draaieng?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast