Gast komt bij dwdd en kaarten kosten ineens 150 euro

raptor schreef:Is er ook maar iemand die hier voor een leuk prijsje 2 liefst drie kaartjes voor kan regelen?

"
speen schreef:dat is toch echt gigantische kutmuziek?
raptor schreef:Is er ook maar iemand die hier voor een leuk prijsje 2 liefst drie kaartjes voor kan regelen?

DeCo schreef:speen schreef:dat is toch echt gigantische kutmuziek?Waarschuwing: deze post kan schokkende uitspraken bevatten!
"

"
martin schreef:rappie wil dat niet
marsia wil dat
en rappie moet mee
en kaarten halen
"

"
martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen

Croccio schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
hypothetisch....

"
martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen

Croccio schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
hypothetisch....

"
DOGMAN schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
je weet zeker dat marcia geen vrijgezelle zus heeft?

"
martin schreef:Croccio schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
hypothetisch....
ik skot voor minder erge dingen meidjes niet zo tof fappio
hoe zit dat met de groupies, moet nu toch weleens tijd worden..... DJBtalent2010, merchandise-shoots, gigs bij de vleet, standaard op DD, etc 

Croccio schreef:martin schreef:Croccio schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
hypothetisch....
hoe zit dat met de groupies, moet nu toch weleens tijd worden..... DJBtalent2010, merchandise-shoots, gigs bij de vleet, standaard op DD, etc
"
martin schreef:Croccio schreef:martin schreef:Croccio schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
hypothetisch....
domme trutjes van 19 of 20
![]()
maar laten we weer over john mayers praten plz

martin schreef:DOGMAN schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
ja maar die is extreem links en wilt alleen maar discussieren ask robbert jan

Rut schreef:martin schreef:DOGMAN schreef:martin schreef:er zijn 2 dingen die een chick kan doen waarbij ik de relatie zou verbreken en dat is of uggs dragen of naar een concert van john mayer willen
ja maar die is extreem links en wilt alleen maar discussieren ask robbert jan
en 't is mijn ex

"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast