Madr schreef:Gisteren weer aan de ice-olator gezeten die tjeerd. Helemaal frust de volgende dag.

Liesje schreef:Madr schreef:Gisteren weer aan de ice-olator gezeten die tjeerd. Helemaal frust de volgende dag.
Hoe spel jij dat? Ik dacht isolator...
anyway... ik wil dus nooooit meer iets met dat spul te maken hebben!! sterker nog, ik heb na een icolator-jointje van een jaar geleden nooit meer geblowd!!
Very very very bad trip waarin 2 uur ongeveer gevoeld heeft als 20!![]()
Té erg!

Liesje schreef:Madr schreef:Gisteren weer aan de ice-olator gezeten die tjeerd. Helemaal frust de volgende dag.
Hoe spel jij dat? Ik dacht isolator...
anyway... ik wil dus nooooit meer iets met dat spul te maken hebben!! sterker nog, ik heb na een icolator-jointje van een jaar geleden nooit meer geblowd!!
Very very very bad trip waarin 2 uur ongeveer gevoeld heeft als 20!![]()
Té erg!

Sheerio schreef:iceolator![]()
daar ga ik dus gewoon nok van he

Tjeerdo schreef:Watjes...![]()
Ik doe een week met een grammetje Ice-olator. Klein beetje nodig voor een goeie stick en dan de hele avond er lol van...

"

speen schreef:echt hoor.. blowen na je 16e is ook kinderachtig hoor.
mad'r met z'n gitaar over 10 jaar.

Gordon Gekko schreef:speen schreef:echt hoor.. blowen na je 16e is ook kinderachtig hoor.
blowen voor je 16e is voor paupers en schoolverlaters. Net als bij elke andere dope trouwens

"
speen schreef:Gordon Gekko schreef:speen schreef:echt hoor.. blowen na je 16e is ook kinderachtig hoor.
blowen voor je 16e is voor paupers en schoolverlaters. Net als bij elke andere dope trouwens
ja maar tijdens je 8e jaar op de universiteit is het wel cool natuurlijk.

Sheerio schreef:precies
kun je beter heel veel drinken
"
speen schreef:Sheerio schreef:precies
ik vind van wel. mits je in het weekend gaat zuipen natuurlijk.. blowen is echt iets wat in je leven sluipt en je vervolgens omtovert tot een slome blowerd die zonder joint niet meer kan slapen.

Sheerio schreef:speen schreef:Sheerio schreef:precies
ik vind van wel. mits je in het weekend gaat zuipen natuurlijk.. blowen is echt iets wat in je leven sluipt en je vervolgens omtovert tot een slome blowerd die zonder joint niet meer kan slapen.
Ben ik wel met je eens hoor.
Blowen is sowieso niet helemaal mijn ding, word er compleet apatisch van en van een beetje spul ga ik gewoon k.o.![]()
Maar tevaak drinken sluipt er ook snel in, vooral als je studeert.

"
speen schreef:Sheerio schreef:precies

SterfSlotjeBan schreef:tsa, net alsof alcohol er niet in kan sluipen

Madr schreef:Ritme Sjaak. Of beter plannen.

Tjeerdo schreef:Watjes...![]()
Ik doe een week met een grammetje Ice-olator. Klein beetje nodig voor een goeie stick en dan de hele avond er lol van...
Werd er maar suf van.

speen schreef:Sheerio schreef:speen schreef:Sheerio schreef:precies
Ben ik wel met je eens hoor.
Blowen is sowieso niet helemaal mijn ding, word er compleet apatisch van en van een beetje spul ga ik gewoon k.o.![]()
Maar tevaak drinken sluipt er ook snel in, vooral als je studeert.
true.
maar opstaan met een biertje zie ik toch minder vaak dan gasten die 's ochtends meteen een halve joint die nog in de asbak lag opsteken.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast